Amerikansk toppekspert med sjokk-rapport om infeksjon som årsak til kroniske sykdommer.

Vi tar som alltid opp kunnskap som øker din innsikt og gjør deg i stand til å forstå og forebygge sykdom samt bedre helsen. Vi tar opp hjerneforskning som viser hvorfor så mange kronisk syke og ME syke sliter med psykiske problemer som psykiatri/psykoterapi ikke kan helbrede. Videre tar for oss hvordan Borrelia og  Mykoplasma angriper nervevev og skader hjernens funksjoner. Vi tar opp hvordan disse og andre mikrobene  fremkaller lavt stoffskifte hos kronisk syke.

immune-cells_0Vi lar en amerikansk toppekspert få forklare hvordan over 250.000 amerikanske soldater fikk sykdommen Gulf War Illness som illustrerer på en glimrende måte hvordan ME/CFS og en rekke andre kroniske sykdommer som øker med dramatisk hastighet kan forklares som en kombinasjon av stress, miljøgifter og mikrober.  Innleggene er som alltid  linket til  informative artikler og videoer på Youtube. Følger du vår artikkelserie, leser referansene og  ser videoene vi har linket de til så har du en basis for å bygge et bibliotek av helseinformasjon som kan omdannes til innsikt, forståelse og praktiske handlinger. Bli en som  ligger i forkant av debatten om det som kommer: Erkjennelsen av at  mikrober, miljøgifter, stress og feilernæring  til sammen er en av de viktigste årsakene til kroniske sykdommer i vår tid.

Disclaimer: Det du leser på dette nesttedet er helsejournalistikk og ikke nødvendigvis hva forfatteren mener eller selv praktiserer. Du må selv lese, sjekke kildene og velge hva du vil tro. Syke bør forholde seg til råd fra sine leger.

Posted in Borrelia, Diverse, Energimedisin, Skolemedisin and tagged , , , , , , , .